מתנת בר מצווה מושלמת

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

חוויות מדהימות לכל החיים

מסיבות בר המצווה של ימינו כבר הציעו לכם הכל, מלבד כיף אמיתי ומשוחרר שמגיע לכל בן 13, רגע לפני שהוא עובר לעולם המבוגרים. מתנה לבר המצווה שלכם היא ההזדמנות הכמעט אחרונה ליהנות מחוויות נפלאות וחד פעמיות שלא תחוו כמוהן לעולם, בגיל שבו אתם עדיין מעצבים את האופי ועושים היכרות עם החיים. מחנה קיץ שהוא מתנה מזמן לכם תקופה של שלושה שבועות, שבהם אתם משוחררים לגמרי ממסגרת ביתית. תמצאו את עצמכם מתנסים בהתנסויות שמכינות אתכם יותר טוב לחיים, כשאתם סומכים בעיקר על עצמכם ומבינים מהו גיל ההתבגרות ואיזה דרישות ההתבגרות מציבה לפניכם.

מחנה קיץ בארצות הברית – רעיון מתנה ייחודי לאירוע מיוחד!

ישנן סיבות רבות מדוע טוב לך להשתתף במחנות קיץ בארה"ב. הסיבה הראשונה היא שמחנות אלה עוסקים לא רק בבילוי, אלא גם בחינוך. במחנות יש תוכניות הן לילדים והן למבוגרים שבהן הם יכולים ללמוד מיומנויות חדשות.

מחנות קיץ בארצות הברית הם דרך מצוינת לבלות את הקיץ שלכם. לא רק שהם מספקים מקום לילדים ליהנות, אלא שהם גם מציעים מרחב למבוגרים ללמוד מיומנויות ותחביבים חדשים. ישנן תוכניות רבות הזמינות לילדים ולמבוגרים כאחד שיכולות לעזור להם לצמוח לא רק במובן החברתי אלא גם מבחינה מקצועית, לימוד מיומנויות חדשות, נטילת תפקידי מנהיגות וחיבור עם חברים חדשים.

היתרונות במפגש עם ילדים ממקומות שונים הם אינסופיים. אינטראקציות עם ילדים שחיים בתרבויות שונות יכולות לשנות חיים. הם מלמדים אותנו סובלנות, אמפתיה והבנה. הילדים האלה לא מכירים את סדרי העולם והם לא יודעים מה זה אומר להיות מחולקים לפי גבולות או לאומים. זה מה שהופך אותם לייחודיים ומיוחדים.

כמה מהיתרונות של מפגש עם ילדים ממקומות שונים כוללים:

– שפות שונות, מנהגים, מאכלים

מחנה קיץ הוא לא רק שבוע אחד של כיף, אלא שלושה שבועות של כיף ולמידה!

לבלות קיץ באתר קמפינג היא דרך נפלאה לעשות משהו מרגש ושונה. המחנות בארה"ב הם רעיון למתנה ייחודית לבר מצווה ויש שפע של מחנות קיץ זמינים המתאימים לכל הצרכים שלך, במספר מקומות בארצות הברית.

ידוע כי מחנות אמריקאים משאירים לילדים זיכרונות בלתי נשכחים לכל החיים והוכחו כבעלי השפעות חיוביות ארוכות טווח על ילדים.

מחנות אמריקאים הם מסורת לילדים בכל הגילאים. הם מקדמים תחושת עצמאות והוכחו כבעלי השפעות חיוביות ארוכות טווח על ילדים. הקייטנות מציעות מגוון פעילויות משחייה, רכיבה על סוסים, חץ וקשת ופעילויות אחרות המבוססות על הרפתקאות.

לחניכים בדרך כלל יש המון פעילויות מהנות במחנה ולכן מחנות אלו נקראים גם 'קייטנת קיץ'. הם יכולים לעשות כל מיני פעילויות בחוץ כמו טיולים רגליים, דיג, קמפינג, שיט בקאנו וכו'. הם יכולים גם לבחור מתוך מגוון פעילויות פנימיות כמו אומנויות ואומנות או בישול או שירה או אפילו משחקים בערב לאחר ארוחת הערב עם חברי המשפחה.

מחנה הוא מקום לקשר. חניכים תמיד מוכנים לחלוק את הסיפורים שלהם זה עם זה, הם מוכנים ללמוד דברים חדשים, הם להוטים לחקור את העולם שסביבם ותמיד שמחים.

 

רוצים להיכנס לחוויה של פעם בחיים? לחצו כאן

לפרטים נוספים אנא מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם