חוויה לכל החיים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

חוויות מדהימות לכל החיים

מסיבות בר המצווה של ימינו כבר הציעו לכם הכל, מלבד כיף אמיתי ומשוחרר שמגיע לכל בן 13, רגע לפני שהוא עובר לעולם המבוגרים. מתנת בר המצווה שלכם היא ההזדמנות הכמעט אחרונה ליהנות מחוויות נפלאות וחד פעמיות שלא תחוו כמוהן לעולם, בגיל שבו אתם עדיין מעצבים את האופי ועושים היכרות עם החיים. מחנה קיץ שהוא מתנה מזמן לכם תקופה של שלושה שבועות, שבהם אתם משוחררים לגמרי ממסגרת ביתית. תמצאו את עצמכם מתנסים בהתנסויות שמכינות אתכם יותר טוב לחיים, כשאתם סומכים בעיקר על עצמכם ומבינים מהו גיל ההתבגרות ואיזה דרישות ההתבגרות מציבה לפניכם.

למה מחנה קיץ הוא יותר ממתנה לבר מצווה?

התבגרות היא תהליך הדרגתי של למידה ואין כמו מתנה לבר מצווה שמאתגרת אתכם ללמד אתכם את הדברים הכי חשובים על החיים. כך שמחנה קיץ בארצות הבית הוא הזדמנות מעולה לא רק לחוות חוויות שמתאימות לגיל הנעורים עם נוער כמוכם מישראל ומארה"ב, אלא גם להכיר את עצמכם כיצד השינויים הצפויים פוגשים אתכם במצבים מרתקים. אתם נוסעים לבד לארץ רחוקה, אבל מוקפים בקבוצת תמיכה בגילכם, ואתם עוברים יחד את הניסיונות הכי מרתקים של התקופה הכי חשובה בחיים. קוראים לזה עיצוב אופי ולא בכדי. אתם צריכים לתת לעצמכם דין וחשבון וגם למבוגרים בחייכם, לעמוד בציפיות של עצמכם וגם של ההורים שלכם מכם. בקיצור, אתם עומדים לעבור קיץ יפה של התבגרות מרוככת בצורה הנעימה ביותר.

מה כולל המחנה?

מחנה הקיץ בארה"ב Camp USA מתחיל למעשה כבר בשלב ההרשמה, שבו אתם ממלאים את הטפסים עם ההורים ועם ליווי מקצועי. אתם יודעים בדיוק מה כולל כל דבר ומה מחכה לכם ומקבלים מענה על כל השאלות שלכם. מטבע הדברים, ההורים דואגים לכם ורוצים לדעת את הפרטים הטכניים הכי קטנים, כאשר אתכם מעניינים רק הפרטים הגדולים, מה מחכה לכם שם מבחינת החבר'ה, הפעילויות, המדריכים, הדרישות מכם ומה ירשו לכם לעשות. תקבלו ליווי אישי בהוצאת הוויזה ובכל הסידורים הנדרשים ולא תישארו לבד לרגע אחד בתהליך הזה.

להתבגר בדרך שלכם רחוק מהבית

אתם מקבלים ביטוח רפואי ומפגשי הכנה לקראת המחנה, כדי שתגיעו מגובשים ומוכנים לחוויה. אתם מכירים את החבר'ה והמדריכים עוד לפני הנסיעה ולכן גם יש לכם פנים מוכרות ומדריכים מבוגרים יותר עם מלוא הסמכות לטל בכם וללוות אתכם אישית ומקצועית. ההורים שלכם צריכים להיות רגועים שיש מי שמלווה אתכם ויכול לטפל בכם, וזה מה שהמחנה מציע להם – השגחה אישית על כל נער, מבלי לוותר על מתן חופש אישי כדי שתוכלו לעשות דברים בדרך שלכם ולצבור ביטחון עצמי. זוהי המטרה של כל בר מצווה, כשחושבים על זה, וזאת הדרך הטובה ביותר ללמוד לקבל החלטות ולהתמיד במילוי משימות מבלי לוותר על הכיף שמגיע לכם. מסיבה זו מסיבה, בכל זאת, ולכן בר המצווה שלכם במחנה קיץ לנוער עומד לשלב את כל התשובות לשאלות האלה ולהציע לכם הרבה יותר.

פעילויות וחברים חדשים

במחנה הקיץ תכירו סגנון חיים חדש ושונה משלכם ותלמדו להכיר את התגובות שלכם וכיצד אתם מסתגלים למציאות משתנה ולאתגרים שלה. הגדולים קוראים לזה התבגרות, אתם תקראו לזה מחנה קיץ נפלא שתרצו לחוות שוב ושוב. Camp USA הוא חוויית התבגרות וכיף מבוקרת לגמרי והוריכם יקבלו בזמן את כל העדכונים הנדרשים לאחר שכבר עשו היכרות עם המדריכים והנערים שייסעו אתכם. הקבוצות קטנות ומחבקות, המדריכים מנוסים ואחראים, המחנה משתף פעולה עם מחנות נוספים ומגביר את החשיפה שלכם לחוויות, והפעילות הכיפית מעניקה לכם חוויות מרתקות בר מצווה.

 

מחנה קיץ בצפון אמריקה – מתנה מיוחדת ומקורית לילדי בר מצווה / בת מצווה. רוצים גם אתם?? הקליקו כאן לצפייה במחנות הקיץ המשוגעים שלנו, או צרו קשר עם משרדנו בטלפון 08-9714536.

לפרטים נוספים אנא מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם