למה מחנה קיץ בארה"ב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

בכל שנה ושנה הורים רבים חווים התלבטות קשה ואינם יודעים לאיזה מסגרת כדאי לשלוח את הילדים שלהם במהלך עונת הקיץ. האפשרויות הפופולריות ביותר כיום הן: קייטנת קיץ או שמא מחנה קיץ בישראל. אנחנו כאן כדי לספר לכם על אפשרות נוספת ומלאת יתרונות אליה אנשים רבים אינם מודעים כלל. אנחנו כמובן מדברים על מחנה קיץ בארצות הברית. במאמר זה ריכזנו עבורכם מידע רלוונטי בנוגע לחלק מן היתרונות הנהדרים של מחנה קיץ לילדים בארצות הברית.

 

להכיר את ארצות הברית באמת

מחנות קיץ בארצות הברית הם ככל הנראה החוויה הרחוקה ביותר מטיול שופינג בלוס אנג'לס או כל טיול שגרתי שאנשים נוהגים לעשות. במסגרת מחנה קיץ בארצות הברית הילדים שלכם אינם נחשבים לתיירים אלא אתם חיים את ארצות הברית ביחד עם התושבים המקומיים לאורך תקופה של חודשיים. במהלך תקופה זו הילדים שלכם ילמדו מילדים בגילם כיצד לשחק את משחקי הספורט המקומיים, ילדיכם יזכו לחוות את חגיגות יום העצמאות של ארצות הברית, הם ילמדו להכיר אנשים שונים מהם ויחוו תרבות חדשה שמעולם לא יצא להם להכיר.

חוויות לכל החיים

באיזה עוד מקום הילד שלכם יזכה לראות דוב מטייל חופשי ביער בשעות הלילה או חבורת איילים הדוהרת לצידו בזמן שהוא יושב בתוך אוטובוס? אין ספק כי מחנה קיץ בארצות הברית יספק לילדים שלכם חוויות עוצרות נשימה שלא ניתן לחוות בשום מקום אחר בעולם.

יציאה מאזור הנוחות

ללא כל ספק מחנה קיץ בארצות הברית נחשב לאחת הדרכים הטובות ביותר להוציא את ילדיכם מאזור הנוחות שלהם. ראשית, במהלך מחנה הקיץ הילדים שלכם יהיו מנותקים באופן כמעט מוחלט מן העולם הטכנולוגי שתופס כיום חלק משמעותי בחייהם של רוב הילדים ובמקום זה הם יעסקו בפעילויות שונות שאינן נערכות אל מול מסך כזה או אחר. בנוסף על כך במהלך מחנה הקיץ הילדים שלכם יכירו המון אנשים חדשים שלכל אחד מהם יש אופי שונה ויהיה עליהם ללמוד כיצד להסתדר אחד עם השני. באופן הזה ילדיכם יהיו חייבים לצאת מאזור הנוחות שלהם ויפתחו תכונות חשובות במיוחד לרבות: התנהגות בוגרת, קבלת האחר ועוד שלל תכונות חשובות שישמשו אותם לאורך כל חייהם.

שיפור הביטחון העצמי

במהלך מחנה קיץ בארצות הברית ילדיכם יחוו הצלחות רבות אשר יתרמו לשיפור הביטחון העצמי שלהם. בשונה מהלחצים והתחרות הרבה אשר קיימת בעולם של ימינו, מחנות קיץ מנטרלים את אותם קשיים, מלמדים את הילדים שלכם כיצד להתמודד עם הפחדים שלהם ועוזרים להם להבין כי הם יכולים להצליח בכל דבר שרק ירצו מאחר והכל תלוי אך ורק בהם. אין ספק כי מחנה קיץ בארצות הברית ישפר בצורה משמעותית את הביטחון העצמי של הילד שלכם ויחזק את האמונה שלו בעצמו.

לפרטים נוספים אנא מלאו את הטופס ונחזור אליכם בהקדם