לא נחה לרגע!

שמי שחר והקיץ האחרון היה הקיץ השלישי שלי במחנה. אחרי מסע ארוך של טיסות, בדיקות ונסיעות הגענו למחנה, עייפים אך נרגשים. ישר עם ההגעה הסתכלנו לצדדים והתפעלנו עד כמה המחנה מדהים! התחלקנו לבקתות ופרקנו את כל הדברים, כמה שהתגעגעתי לכולם!! ביום למחרת כבר התחלנו ללכת לפעילויות: סקי מים, אבובים, חץ וקשת, אומנות, כדורגל, קיר טיפוס, חבלים והוקי הם רק חלק קטן מהפעילויות שיש למחנה להציע וכל פעילות יותר כיפית מהשנייה!

כבר ביום הראשון השתלבתי, אחרי הכל, הבית השני שלי... איך לא?! ככה עבר לו שבוע של פעילויות מטורפות וחוויות של פעם בחיים וכבר הגיע יום שישי. ימי שישי בסאמר קאמפ שונים מימי שישי בבית ויש להם אווירה מיוחדת. אחרי כל ארוחת שישי חגיגית וטעימה הלכנו ל"רוח" (מסיבת ריקודי מחנה כולל מוסיקה ישראלית!), רקדנו, שרנו ונהננו ממש!! יום שבת הוא תמיד יום יותר רגוע במחנה. החלק הראשון של היום מוקדש לפעילות רגועה יותר (זמן עם חברים, בחירת פעילות חופשית ואירועים מיוחדים), עד שמגיע מוצ"ש, שנפתח בארוחת ערב על האש (המבוגרים, נקניקיות, סלטים ופירות), ממשיך בטקס הבדלה ומסתיים במסיבה מטורפת!!

לאחר מכן, מתחיל לו עוד שבוע כיפי במחנה שבו הייתה תחרות ה- Color War ("מכבייה") - בה מתחלקים לארבע קבוצות של צבעים (אדום, כחול, לבן, ירוק) ומתחרים במשחקים כמו שחייה, קפיצה, לימבו, כדורגל ריצה ועוד. השנה ניצחה הקבוצה הלבנה... בשבוע וחצי האחרון של המחנה, עושים את כל מה שלא הספקת או ניסית, וגם יוצאים לטיול מחנאות!! בטיול מחנאות שלנו נסענו לאגם גדול ועשינו גלישת רוח. אחר כך הקמנו אוהלים, אכלנו סמור׳ס והלכנו לישון.

בכמה הימים האחרונים של המחנה אתה מרגיש את האווירה העצובה של הסוף ולא רוצים לחזור הביתה. עם אוירה זו באה גם ההתרגשות לקראת נשף הסיום שהחניכי קורס ההדרכה מכינים. זהו נשף חוויתי בו מקשטים את חדר האוכל בהתאם לנושא (למשל מנהטן, דמויות דיסני ואפילו בית רוחות!), אוכלים אוכל ברמה, מסיבת סיום, טקס פרידה ושירים מסביב למדורה. בלילה כולם הלכו לישון ביחד באולם הישן תוך מרתון סרטים אל תוך הלילה. קמנו בבוקר, כולנו עצובים ובוכים ולא רוצים שהחוויה תיגמר. ואז אנחנו, הישראלים, עולים על אוטובוס לשדה, משם לטיסה ועוד טיסה ונוחתים בארץ... למרות שעצוב שהכל נגמר, תמיד יש את שנה הבאה!!!!! ואיזה כיף לי שגם אני אהיה שם שוב!

שחר דומקה, מחנה קיץ Kingswood, קייצים 2012-2014

• מטפסים עד לשמים

פייסבוק

חווית הקיץ מתחילה בעוד

מחנות פועלים תחת ארגון הגג של המרכזים הקהילתיים היהודיים (JCC Association), התנועה הקונסרבטיבית והתנועה הרפורמית ועומדים בתקנים של ארגון המחנות האמריקאי (American Camping Association).